Luiaards

16 februari 2017 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

De wekker stond vanmorgen om 6.30 uur maar we waren al wakker voordat hij afging. Na het ontbijt met de bus vertrokken naar de ingang van het nationaal park Manuel Antonio. Daar stond de gids voor ons klaar die ons door het park ging begeleiden "gewapend" met een telescoop. We hebben enorm genoten van deze toer. We hebben zo veel dieren gezien. De twee tenige luiaard en de drie tenige met jong. De gids richtte zijn telescoop erop en maakte een foto met de mobiel via de lens van de telescoop. We waren helemaal excited. Na de toer lekker koffie gedronken en aansluitend geluncht aan het strand. Daarna met bus en taxi terug naar het hotel. En nu lekker chillen bij het zwembad.

1. Conny:
    16 februari 2017
    Bofkonten! Mooi dat er zo foto,s gemaakt konden worden! Die hoofden van jullie hebben veel indrukken te verwerken! Het is hier nu 23.30 en ben net terug van de fotoclub. Ik heb vanavond een bewerkte serie van Afrika laten zien, met nog 6 andere foto-clubleden. Was leuk hoor. Nou geniet nog ff van het chillen, ik duik bijna mijn bed in! Doei!!!
  2. Conny:
    16 februari 2017
    P.s. Super die slapende aap!!!!