Reisdag

17 februari 2017 - Sarapiquí, Costa Rica

Het was vandaag een lange reisdag. We zijn van de Pacifiche kant van Costa Rica via San José overgestoken naar de Atlantische kant. Onderweg wel regelmatig gestopt voor koffie en lunch en veel geleerd van het heerlijke fruit wat ze hier hebben: ananas, meloen, papaja en natuurlijk bananen. Eind van de middag waren we in Sarapique. Wat een mooi plekkie weer. In een boom bij de ingang van dit hotel zaten in een boom 2 toekans en hing heerlijk een 3 tenige luiaard te luieren. Vanavond als het donker is gaan we op zoek naar de groenw kikker met de rode oogjes. We hebben hem al wel gezien in het begin van deze reis maar ze zijn zo mooi dat we ze echt nog wel een keer willen zien. We zijn allebei een beetje verliefd op dit land.

1. Conny:
    18 februari 2017
    Heerlijk al dat fruit en wat een prachtig "hotel!" Gaat het een beetje wat de warmte betreft of is het nu beter uit te houden? Nou dan volgend jaar maar weer een keer terug dan.....eerst nog naar Noorwegen met het campertje !!!Inderdaad een kikker met rode oogjes, die zal je hier niet vinden! Doe!!!!!