Strand

11 februari 2017 - Sámara, Costa Rica

We zitten nu in Samara aan de Pacific Ocean. Het is hier 35 graden, bloedje heet. We hebben besloten om hier maar gewoon even bij te komen en rustig aan te doen. Morgen is het wel mogelijk om mee te gaan met een excursie met een bootje de zee op om dolfijnen te gaan zoeken. Gaan we niet doen, alhoewel ik dolfijnen schitterende dieren vind. Ik denk dat mijn factor 50 zelfs te weinig is nu als je de zee op gaat. We blijven hier tot maandag. Samara is een gezellig klein badplaatsje met wat souvenirwinkels en restaurantjes. Veel dieren zullen we hier niet zien. Als het iets minder heet is gaan we lekker even op het strand wandelen.

1. Conny:
    11 februari 2017
    En hier zitten we dik in de sneeuw! Vandaag (zaterdag) heeft het licht gesneeuwd, nu rond middernacht sneeuwt het sinds een uurtje of 8 vanavond en net op buienradar gekeken tot morgenochtend. Daarna zet de dooi in en woensdag wordt het 11 gr.! Groot gelijk dat je met die hitte niet de boot op gaat. het is wel jammer dat je de dolfijnen niet kan zien, maar je gezondheid is ff belangrijker toch? X